عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از "پرورش دهندگان ماهیان گرمابی و سردابی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی "


حمایت از "پرورش دهندگان ماهیان گرمابی و سردابی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی "

حمایت از "پرورش دهندگان ماهیان گرمابی و سردابی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی "

جلسه ای با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان  و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و معاون آبزی پروری اداره کل شیلات  و کارشناسان ستادی به منظور شناسایی و افزایش ظرفیت اشتغال روستاییان ، در زمینه طرح پرورش ماهیان گرمابی و سردآبی در استخرهای دو منظوره ذخیره کشاورزی  برگزار گردید.

در این جلسه آقای  پهلووری مدیر صندوق استان عنوان نمود: صندوق در نظر دارد جهت توسعه پرورش ماهیان گرمابی و سردابی با همکاری جهاد کشاورزی ،اداره کل شیلات و سازمان نظام مهندسی در روستاهای استان ،  به هر طرح خود اشتغالی روستایی که با استفاده از ساماندهی ذخایر آبهای کشاورزی در استخرهای موجودو یا ایجاد استخرهای جدید تا مبلغ 300 میلیون ریال حمایت مالی نماید.

وی افزود: با استفاده از این روش علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد کشاورزان و روستائیان و استفاده بهینه از فضاهای موجود و ظرفیت استخرهای ذخیره آب کشاورزی می توان میزان تولید و مصرف سرانه آبزیان را نیز در استان افزایش داد  .

صندوق نیز در قالب  انعقاد تفاهم نامه با پشتیبانان طرح ،نگرانی روستاییان ،بابت تحویل  ماهی و خوراک و فروش تضمینی ماهیان پرورش یافته را مرتفع خواهد نمود و در فازهای بعدی و با توسعه این فعالیت در روستاها واحدهای سرخانه ای ،بسته بندی و ... در  استان با حمایت صندوق ساماندهی خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .