عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب گالیکش برگزار شد


سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب گالیکش برگزار شد

سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گالیکش با حضور فرماندار، بخشدار و سایر اعضا تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر امور منابع آب گالیکش، گنبد و مینودشت در این جلسه با بیان وضعیت بارندگی شهرستان گفت: متوسط بارندگی شهرستان از ابتدای مهر ماه تا پایان آذر، 286 میلی متر بوده است که نسبت به دراز مدت 212 و نیم میلی متر افزایش را نشان می دهد.
جواد تیموری افزود: میزان بارندگی های سال آبی جاری در گالیکش افزایش 49 درصدی نسبت به سال گذشته و افزایش 34 درصدی نسبت به دراز مدت را نشان می دهد.
وی در ادامه با بیان این که دشت گرگان در سطح کشور به عنوان دشت پایلوت طرح احیا و تعادل بخشی انتخاب شده است، گفت: دو نفر از نمایندگان کشاورزان نیز جهت عضویت در شورای حفاظت منابع آب شهرستان انتخاب شده اند که از این پس این شورا در سطح شهرستان تشکیل می شود.
تیموری در ادامه بر همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی دراجرای احکام قضایی صادره در خصوص انسداد چاههای غیر مجاز تاکید کرد.
حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش نیز در این جلسه بر مدیریت منابع آب در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیریت منابع آب باید درشهرستان انجام شود و در همین راستا لازم است از حفر چاه های غیر مجاز جلوگیری شود.
وی با بیان این که آب سهم آیندگان  نیز است و باید در حفظ و حراست آن کوشا باشیم، گفت: تدابیر لازم توسط امور آّب باید اندیشیده شود تا قبل از این که چاه غیر مجاز حفر شود از حفر آن جلوگیری بعمل آید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .