عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر استان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن


پیام کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر استان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن

 "کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر استان گلستان "در پیامی، مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه فراخواند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر استان با صدور پیامی ضمن بزرگداشت پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی از مردم استوار و آگاه و انقلابی استان، از آحاد، اقشار از جمله اصناف ، بازاریان ، کسبه ، صنعتگران و تجار برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

در این پیام انقلاب ایران یک انقلاب دینی و فرهنگی عنوان شده که در راستای حرکت انبیاء است و علت دشمنی جهان استکبار با این انقلاب، تاثیر آن بر جامعه جهانی به خصوص در کشورهای اسلامی عنوان شده است.

در این پیام آمده است: جشن بزرگ و راهپیمایی 22بهمن جشن ملی و نشان انزجار از استکبار جهانی و روز تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان است.

مردم شریف استان با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد و با فریاد همیشگی مرگ بر امریکا و اسراییل پاسخ دشمنان انقلاب و اسلام را خواهند داد.

وحدت بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی است و راهپیمایی 22 بهمن را می توان مظهر وحدت ملت ایران عنوان کرد. با وجود تمامی کینه ها و دشمنی ها، با حضور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بر پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید و خواستار ایستادگی در برابر استعمارگران تا دستیابی به اهداف والای نظام هستیم.

در پایان این بیانیه آمده است : جامعه اصناف، کسبه، بازاریان ،صنعتگران و تجار استان گلستان به پیروی از ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بر خویش واجب می داند تا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، با حضور پرشور و انقلابی حماسه ای به یاد ماندنی را ثبت نماید و از تمام ملت شجاع و شهید پرور ایرانی اسلامی دعوت می نماید در خلق این حماسه باشکوه شرکت کنند.

 

" کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر استان گلستان "

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1278
  • کد خبر : 17489