عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با کارکنان امور آب وفاضلاب گنبدکاوس


نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با کارکنان امور آب وفاضلاب گنبدکاوس

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با کارکنان امور آب وفاضلاب گنبدکاوس

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نشست صمیمی مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با کارکنان امور آب وفاضلاب منطقه گنبد کاوس برگزار شد.

 مهندس محمد هادی رحمتی در این نشست طی سخنانی اظهار داشت خدمت رسانی و کارکردن در شرکت آب وفاضلاب از حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که پرسنل آن وظیفه خطیر آبرسانی را به صورت شبانه روزی به دوش می کشند.

وی به برنامه ریزی برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه صنعت آب وفاضلاب از طریق ایجاد همدلی و وحدت رویه بین همکاران اشاره کرد و گفت : باید تلاش کنیم تا از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در جهت ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم بهترین بهره را ببریم.

محمد هادی رحمتی با اشاره به وظیفه مندی شرکت آب وفاضلاب استان گفت : می بایست با تمام توان خود بتوانیم خدمات مطلوبی را در اختیار مشترکین قراردهیم که خوشبختانه این پتانسیل در تک تک همکاران وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مشترکین در سالجاری خاطرنشان کرد خوشبختانه کارهای خوبی در راستای افزایش درآمدی در این حوزه انجام شده که این حرکت باید همچنان تداوم داشته باشد.

مهندس رحمتی افزود با توجه به اینکه عمده منابع تامین شهر گنبد از طریق چاه های ایگدر انجام می شود گاهاً مشکلاتی را برای همکاران در جهت تامین آب شهر گنبد ایجاد کرده و بعلت عمق چاه هایی که دارند بعد از مدت 6 سال بریدگی لوله جداره اتفاق می افتد که این چاه ها ، منبع تامین قابل اعتمادی نمی باشند.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه گنبد خاطرنشان کرد برای تامین آب شهر گنبد امکاناتی را بسیج کردیم و تلاش های خوبی در همین راستا انجام شده که امیدواریم با برنامه ریزی ها و جذب اعتبارات لازم بتوانیم تابستان سال 95 مشکلات را مرتفع نمائیم.

وی با اشاره به وضعیت کنتورهای خراب و اصلاح و توسعه شبکه در سطح شهر گنبد خاطر نشان کرد برای سال آینده از محل یکی از تبصره 3 بتوانیم این اقدامات را انجام دهیم.

مهندس رحمتی در ادامه به بحث رفاهی همکاران پرداخت و خاطرنشان کرد می بایست در این بخش بیشتر کار کنیم.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با تاکید بر واقعی شدن قیمت آب گفت: در حال حاضر هزینه هر مترمکعب(1000 لیتر) آب شرب که در اختیار مردم قرار می دهیم 1100 تومان می باشد در صورتیکه ما تنها 2.7 ریال از مردم دریافت می کنیم .قطعاً اقتصادی شدن آب می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش سرانه مصرف آب داشته باشد.

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و هریک از همکاران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مدرعامل شرکت هم به سوالات آنها پاسخ مناسب ارائه دادند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 769
  • کد خبر : 17661