عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از مجتمع پرورش میگو گمیشان


بازدید مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از مجتمع پرورش میگو گمیشان

 مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از تنها سایت پرورش میگو شمال ایران واقع در شهرستان گمیشان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، علی اکبر حاجی محمدی با اعلام رضایت از وضعیت پرورش میگو در گلستان گفت: در تلاشیم لاین های دوم، سوم و چهارم مجتمع پرورش میگو گمیشان به زودی راه اندازی شود که این مهم با توجه به محدودیت بودجه های استانی زمانبر خواهد بود و درصدد آن هستیم بودجه اختصاصی از محل منابع ملی برای مجتمع میگو گمیشان تعیین شود.

وی که به همراه معاونین اداره کل شیلات گلستان از سایت پرورش میگو گمیشان بازدید می کرد با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور و استان گلستان اظهار داشت: راه اندازی لاین های دیگر مجتمع پرورش میگو گمیشان و افزایش میزان تولید، رونق اقتصادی برای استان و رفع معضل بیکاری برای جوانان و به خصوص جوانان تحصیلکرده را به همراه خواهد داشت.

مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به سفر اخیر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان گلستان تصریح کرد: معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز تاکید زیادی بر توسعه مجتمع میگوی گمیشان دارند و در تلاشیم تا هر چه زودتر این توسعه برای استان گلستان رقم بخورد.

گفتنی است مجتمع پرورش میگو گمیشان یکی از طرح های مهم اشتغال زا در استان گلستان است که در فاصله 17 کیلومتری شمال گمیشان و در جنوب دریای خزر واقع شده است که امسال با تولید 715 تن میگو نسبت به سال گذشته با 50 درصد افزایش تولید همراه بوده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 2026
  • کد خبر : 17666