عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 از پروژه بازسازي كارخانجات بندرتركمن


بازديد مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 از پروژه بازسازي كارخانجات بندرتركمن

بازديد مدیر کل راه آهن شمال شرق  2  از پروژه بازسازي كارخانجات بندرتركمن

 مدیركل راه آهن شمال شرق ۲ از پروژه عمليات اجرايي بازسازي كارخانجات تعميرات اساسي واگن ايستگاه راه آهن بندرتركمن بازدید و در جریان آخرین روند پیشرفت بخش های مختلف پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ ، همزمان با هفته ایمنی( در حوزه ریلی ) مدیر کل ، معاون ورئيس گروه نظارت ساختمان و تاسيسات وكارشناسان این اداره کل از عمليات اجرايي بازسازي كارخانجات تعميرات اساسي واگن ايستگاه راه آهن بندرتركمن بازديد نمودند.

مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ گفت : پروژه عمليات اجرايي بازسازي كارخانجات تعميرات اساسي واگن ايستگاه راه آهن بندرتركمن یکی از پروژه های مهم و تاثیر گذاردر حوزه ریلی این اداره کل می باشد.

محمد رضا قربانی ضمن بازدید میدانی از پرژوه مذکور به ابعاد مختلف این پروژه پرداخت و افزود : اجرای پروژه بازسازی را با توجه به راه اندازی خط آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان و پیش بینی افزایش ظرفیت حمل ترانزیت بار تا 10 میلیون تن در سال، ضروری و قابل اجرا بود تا بتوانیم در حوزه های مختلف اقتصادی ، اشتغالزایی و ... از این ظرفیت مهم استفاده نماییم.

وی اظهار داشت : با اجرای پروژه توسعه و بازسازی کارخانجات تعمیرات اساسی واگن در ایستگاه راه آهن بندر ترکمن، ظرفیت فعلی این کارخانه از تعمیر ۵۴۰ واگن معمولی در سال به سه هزار واگن و ظرفیت تعمیرات ویژه واگن آن نیز از ۳۰۰ دستگاه به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال افزایش می یابد.

وی بیان نمود :برای عملیات اجرایی این پروژه که ظرفیت اشتغال کارخانه را از ۵۵ نفر فعلی به ۱۶۵ نفر افزایش می دهد، مبلغ ۱۸ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد : کارخانه تعمیرات واگن ایستگاه راه آهن بندرترکمن از قدیمی ترین کارخانه های کشور است که به دلیل قدمت بالا بسیاری از تجهیزات آن فرسوده شده و با یک پنجم ظرفیت کار می کند که با بازسازی ظرفیت آن کامل می شود.

بازديد مدیر کل راه آهن شمال شرق  2  از پروژه بازسازي كارخانجات بندرتركمن

 

بازديد مدیر کل راه آهن شمال شرق  2  از پروژه بازسازي كارخانجات بندرتركمن

 

بازديد مدیر کل راه آهن شمال شرق  2  از پروژه بازسازي كارخانجات بندرتركمن


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1472
  • کد خبر : 18039