عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل حراست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي از پايانه مرزي اينچه برون


بازدید مدیرکل حراست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي از پايانه مرزي اينچه برون

بازدید مدیرکل حراست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي از پايانه مرزي اينچه برون

 محمد علی نوری مدیرکل حراست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به همراه معاون امور استان های اداره کل حراست سازمان، میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها در سفری یک روزه از پایانه مرزی اینچه برون و همچنین خط آهن ايران- تركمنستان- قزاقستان و نواحی مرزی استان گلستان بازديد كرد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در اين خصوص اظهار داشت: آقای نوری از پروژه هاي عمراني مرز، نقطه صفر مرزي، درب ورود و خروج،سالن مسافري و سالن تجاري داشته و مرز ریلی ، مجموعه گمرکات، بازارچه محلی، پارکینگ کامیون های ترانزیتی اینچه برون بازدید بعمل آوردند .

مدیر کل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تلاش انجام شده در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقدیر نموده و اهميت اقدامات مرزی را در بهبود و تسهيل تردد ناوگان ترانزيتي يادآور شده و افزود نتیجه این اقدامات علاوه اشتغال پایدار، ثبات و امنیت را در پی خواهد داشت .

در پايان مهندس ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان گزارشي مبسوط از وضعیت حمل و نقل استان اعم از داخلی و بین المللی به ویژه از تردد ناوگان ترانزيتي را ارائه نمودند.

 

بازدید مدیرکل حراست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي از پايانه مرزي اينچه برون

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .