عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداري از 6 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان آغاز شد

در چهارمين روز از هفته دولت:

بهره برداري از 6 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان آغاز شد

بهره برداري از 6 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان آغاز شد

مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: در چهارمين روز از هفته دولت كه به نام "دولت، جوان گرايي و پيشرفت" نامگذاري شده، شش پروژه عمراني اين اداره كل در شهرستان هاي بندرتركمن، كلاله و مراوه تپه به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري گفت: بهسازي و روكش آسفالت و ريگلاژي محور گميشان،آق قلا- بندرتركمن با اعتبار سه ميليارد و 846 ميليون ريال، بهسازي و لكه گيري آسفالت محور گرگان كردكوي با اعتبار 12 ميليارد و 406 ميليون ريال و روكش آسفالت و لكه گيري محور كلاله مراوه تپه با 98 ميليارد و 814 ميليون ريال از جمله اين پروژه ها در بخش راهداري هستند.

به گفته وي، بهره برداري از شبكه روشنايي سه راهي محور كلاله به كلاله با 911 ميليون ريال اعتبار از ديگر پروژه هاي راهداري مي باشد.

رستمي اضافه كرد: آسفالت راه روستايي "قرناق" در مراوه تپه با 18 ميليارد و 675 ميليون ريال اعتبار، آسفالت راه روستايي "آق قلعه - قازان قايه" در مراوه تپه با دو هزار ميليون ريال از پروژه هاي به بهره برداري رسيده در بخش راهسازي اداره كل بوده است.

وي افزود: آيين بهره برداري از اين پروژه ها به طور متمركز در شهرستان هاي مذكور و با حضور استاندار و معاونين وي، نماندگان مجلس و شماري از مسوولان استاني و شهرستاني برگزار شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .