عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد


دوره آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب منطقه ای گلستان و با حضور کارکنان شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان درابتدای این دوره مرتضی رفیعیان مدیر دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت  نیرو که به عنوان مدرس حضور داشت، گفت : ضرورت امرگزینش ، ضرورتی عقلی ، منطقی وانکار ناپذیر است وگزینش سنت الهی می باشد که با برگزیدن بندگان خالص وبرترین انسانها توسط پروردگار عالمیان برای هدایت نوع بشر آغاز شده است.
مدیردبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت نیرو ادامه داد : گزینش در مرتبه پایین تر به عنوان امری عقلی از شروع زندگی در ابتدایی ترین امور تا سرنوشت سازترین آنها ادامه پیدا می کند ، انتخاب دوست ، رشته تحصیلی ، شغل ، همسر و... همه وهمه نوعی گزینش است که هرکس با نگرش ودیدگاههای ارزشی خود اقدام به انتخاب بهترین ها می کند .
وی گفت: برگزاری اینگونه دوره های آموزشی با هدف فرهنگ سازی در بین کارکنان صنعت آب وبرق بوده تا این عزیزان با آگاهی بیشتر از مراحل گزینش وانتظارات دستگاههای کاری خویش درطول عمرخدمت آشنا شوند و همچنین کمک موثری درجلوگیری ازتخلفات و فسادهای اداری صورت پذیرد.
مدیردبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت نیرو در بخش دیگری از سخنان خویش مطالبی درخصوص تاریخچه ، اهداف ، ارکان ، قوانین وحدود مسوولیت گزینش در ایران برای حاضران در این کارگاه آموزشی بیان کرد.
وی تصریح کرد: دوره آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور از جمله دوره هایی است که برای اولین بار در مجموعه وزارت نیرو در حال برگزاری است و وزارت نیرو شرکت ها را برای برگزاری این دوره ملزم کرده است.

دوره آموزشی آشنایی با قانون گزینش کشور در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .