عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان با فرماندار ترکمن


دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان با فرماندار ترکمن

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان با فرماندار ترکمن

عبدالرحيم سيفي مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به همراه باي مسئول كانون پرورش فكري شهرستان تركمن با حضور در فرمانداري با عبدالحكيم فيروزي فرماندار شهرستان تركمن ديدار و گفت و گو كردند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، عبدالحكيم فيروزي فرماندار جديد شهرستان بندرتركمن در ديدار با مدير كل كانون پرورش فكري بر اهميت و نقش كانون در فرهنگ سازي و توسعه فرهنگي تاكيد نموده و بيان داشت: كودكان و نوجوانان سرمايه هاي ارزشمندي هستند كه بايد مسئولين قدر آن ها را دانسته و براي رشد و پرورش استعدادهاي آن ها تلاش نمايند.

ايشان ضمن مهم و با ارزش خواندن فعاليت هاي كانون، از تلاش هاي صورت گرفته در زمينه خدمات رساني فرهنگي به كودكان بندرتركمني قدرداني نموده و آمادگي خود را براي حمايت همه جانبه از كانون اعلام نمود.

هم چنین فرماندار بندرترکمن با اشاره به خلاقيت پروري فعاليت هاي كانون پرورش فكري كودك و نوجوان گفت: ايجاد خلاقيت در كودكان و نوجوانان بسيار مهم و ضروري است و کانون با ظرفیتی که در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی دارد در خلاق سازي كودكان و نوجوانان بسيار موثر است.

در اين ديدار كه مربي مسئول و دو نفر از اعضاي منتخب مركز فرهنگي هنري بندرتركمن حضور داشتند عبدالرحيم سيفي با تبريك انتصاب فرماندار، شعار كانون را خدمت رساني به تمامي كودكان گلستاني دانسته و خواستار توسعه فرهنگ كتاب خواني در قالب راه اندازي كتاب خانه سيار روستايي شد.

مديركل كانون شناسايي و پرورش استعدادهاي كودكان را از مهم ترين رسالت هاي كانون برشمرده و اظهار اميدواري كرد در دوره جديد مسئوليت فرمانداري شاهد توجه بيش از پيش به حوزه كودك و نوجوان باشيم.

اختصاص بخشي از جلسات شوراي اداري شهرستان به موضوع كودك و نوجوان، صدور ابلاغ دو نفر از اعضاي دختر و پسر كانون به عنوان مشاوران نوجوان فرماندار و تشكيل كاگروه كودك و نوجوان با حضور اعضاي كانون، تمهيد مقدمات راه اندازي كتاب خانه سيار و نمايشگاه و فروشگاه دائمي دست ساخته هاي اعضا و مربيان در بازارچه بندرتركمن، برگزاري جلسات شوراي اداري به همراه اعضاي خانواده در مركز فرهنگی هنري به همراه انجام فعاليت كتاب خواني و كاردستي به عنوان بخشي از دستاوردهاي اين نشست بود.

گفتني است در اين ديدار پس از ارائه گزارش باي مربي مسئول مركز ، الهه خزين دل نوشته اي را به نمايندگي از كودكان و نوجوانان قرائت نموده و دانيال كر ديگر عضو افتخار آفرين در عرصه هاي ملي و بين المللي دست ساخته هاي خود را به فرماندار اهدا نمود.

 

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان با فرماندار ترکمن

 

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان با فرماندار ترکمن

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .