عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دریافت تندیس سمین تکریم ارباب رجوع و تقدیرنامه‌ی 3 ستاره نظام پیشنهادها

توسط شرکت گاز استان گلستان؛

دریافت تندیس سمین تکریم ارباب رجوع و تقدیرنامه‌ی 3 ستاره نظام پیشنهادها

با حضورمعاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، تندیس سمین حوزه تکریم کارکنان و ارباب رجوع و تقدیرنامه‌ی 3 ستاره درحوزه نظام پیشنهادها به مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان اهداء شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ،در اولین جشنواره سرآمدی شرکت ملی گاز ایران تندیس سمین تکریم کارکنان و ارباب رجوع وهمچنین تقدیرنامه‌ی 3 ستاره در حوزه نظام پیشنهادها به شرکت گاز استان گلستان اختصاص یافت.

 این جشنواره که درمحل باشگاه شماره یک نفت با حضور مهندس عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ، معاونین و مسئولین ارشد شرکت ملی گاز برگزار شد از شرکتهای برتر در حوزه های اشاره شده تجلیل بعمل آمد.

 در همین رابطه مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز بنوبه خود ضمن تقدیر ازمتولیان برگزاری این جشنواره بزرگ ، کسب این موفقیت ارزشمند را به کلیه کارکنان شرکت تبریک عرض نموده و آنرا نتیجه تلاش وپشتکار مجموعه گاز گلستان دانست که موفق شدند این افتخاربزرگ را به ارمغان بیاورند.

 مهندس صفر علی جمال لیوانی درخصوص جزئیات جشنواره سرآمدی شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت گاز استان گلستان به منظور حضور موفق در اولین جشنواره سرآمدی با جمع بندی و ارائه عملکرد و فعالیتها در حوزه های تکریم کارکنان و ارباب رجوع و همچنین نظام پیشنهادها و ارسال آن به جشنواره توانست افتخار دیگری برای گاز گلستان به ارمغان بیاورد.

 وی در ادامه افزود:پس از گذراندن کلیه‌ی فرایندها و بررسی و ارزیابی تیم ارزیابان از عملکرد و مستندات مورد نظر، این شرکت بر اساس نتایج حاصل از فرآیند ارزیابی عملکرد سالهای

92-93 در دو حوزه اشاره شده حائز رتبه قابل تحسینی شود که در همین رابطه در بخش تکریم کارکنان وارباب رجوع تندیس سمین و در بخش نظام پیشنهادها تقدیرنامه‌ی 3 ستاره به این شرکت اهداء شد.

مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه اظهار داشت بی شک کسب این افتخار ارزنده حاصل تلاش و پشتکارمجموعه گاز گلستان بوده و نه تنها مایه مباهات بوده بلکه بر گ زرین و درخشان دیگری را درکارنامه افتخاررات این شرکت به ارمغان آورده است.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .