عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی کشیک آب نوروزی / توصیه صرفه جویی در مصرف آب

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

راه اندازی کشیک آب نوروزی / توصیه صرفه جویی در مصرف آب

 به گزارش پایگاه خبری شرکت آبفای گلستان معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره به راه اندازی تیم های کشیک‌ تامین آب شرب در ایام نوروز، خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب شد.

بر اساس همین گزارش مهیار خسروی درباره آخرین وضعیت تامین آب شرب مورد نیاز مردم در ایام نوروز، گفت: تعهدات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تعطیل‌پذیر نیست و این شرکت در ایام تعطیلی نوروز در قالب تیم های کشیک تداوم ارائه خدمات مطلوب را تحت کنترل دارد .

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان اظهار داشت روزهای تعطیل برای کارکنان بخش آب مثل روزهای عادی است و تنها تفاوت آن فعالیت در قالب کشیک‌های نوروزی است و در تمامی شهرهای استان‌ این کشیک‌ها فعال هستند.

وی افزود : با آمادگی ایجادشده در این ایام، تلاش خواهیم کرد در هیچ نقطه ای از استان مشکلی از نظر آبرسانی به وجود نیاید و مردم عزیز استان با اطمینان خاطر این ایام را سپری نمایند.

مهیار خسروی با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب توسط شهروندان، گفت: یادمان نرود که ما استان کم‌آبی هستیم و بنابراین رفتار ما باید منطبق بر این حقیقت باشد و حتما مصارف آب را به درستی مدیریت نماییم.

معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان ضمن تاکید بر اینکه تمامی پرسنل شرکت با تلاش مضاعف خدمات بی وقفه آبرسانی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب را در ایام پایانی سال سرلوحه وظایف خویش قرار داده اند تصریح نمود که مشترکین محترم نیز در این ایام و در حین اجرای سنت دیرینه خانه تکانی ، در خصوص مصارف آب مسئولانه برخورد نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 737
  • کد خبر : 18528