عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محدودیت های ترافیکی طرح نوروزی 1395 در محورهای مواصلاتی استان گلستان اعمال می شود

مدیركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان:

محدودیت های ترافیکی طرح نوروزی 1395 در محورهای مواصلاتی استان گلستان اعمال می شود

محدودیت های ترافیکی طرح نوروزی 1395 در محورهای مواصلاتی استان گلستان اعمال می شود

 با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام طرح سفرهای نوروزی 95 و رشد حجم ترافیک در تعطيلات نوروز از 26 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده در جاده های گلستان محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گفت: با توجه به شرایط خاص ترافیکی در استان های شمالی و قرار گرفتن در مسیر زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، ایام اوج سفر و طرح سفرهای نوروزی و با هدف افزايش ایمنی و تسهيل در عبور و مرور، محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي تردد وسایل نقلیه سنگین از 26 اسفند ماه جاری لغایت 15 فروردین سال آینده در محورهای مواصلاتی گلستان اجرا می شود .

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه کشور عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي (26 اسفندماه تا 15 فرورین 95) در همه آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهايي كه ضرورت ايجاب نماید ممنوع خواهد بود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان همچنین گفت: تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 12تا 22 روز بیست و هفتم اسفند ماه جاری و از ساعت شش الي ساعت 22 روزهاي 28 و 29 اسفند ماه و همچنین 12 و 13 فروردین 95 در محورهاي گلوگاه – گرگان، جنگل گلستان – چمن بید و بالعكس ممنوع است .

میقانی افزود: عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور از اين امر مستثني می باشند وی ادامه داد: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در روز 13 فروردین ماه سال 1395 در همه محورهاي برون شهري كشور ممنوع است.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: وب سایت www.141.ir اطلاعات کاربردی مهمی را برای مدیریت سفرهای جاده ای نظیر:– نمایش آخرین وضعیت تردد بر روی نقشه ترافیکی – ارائه مسیر و مسافت بهینه - مشاهده امکانات بین راهی از قبیل راهدارخانه ها، پمپ بنزین ها، مجتمع های خدماتی رفاهی و ... در اختیار کاربران قرارمی دهد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .