عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش آبزی پروری نوین با تاکید بر بهداشت و مدیریت تغذیه و آب، در گنبد کاووس


برگزاری همایش آبزی پروری نوین با تاکید بر بهداشت و مدیریت تغذیه و آب، در گنبد کاووس

 همایش آبزی پروری نوین با تاکید بر بهداشت، با هدف تغذیه و مدیریت کیفی آب در پرورش آبزیان، در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین شیلاتی، آبزی پروران استان و اساتید و دانشجویان رشته شیلات دانشگاها برگزار شد، مهندس محمود سقلی، با اشاره به عدم وجود منابع کافی آبی در منطقه اظهار کرد: این همایش در راستای اهداف اداره کل شیلات گلستان، به دلیل عدم وجود منابع کافی آب شیرین در منطقه و در راستای افزایش تولید در واحد سطح، با بهره مندی از تکنیک های نوین آبزی پروری و رعایت موارد بهداشتی مزارع و مدیریت صحیح در آب، غذا و غذادهی برگزار شد.

همچنین در ادامه این همایش مهندس قزاق ، رئیس اداره شیلات گنبد کاووس، عظیم شیخ، مدیر عامل شرکت تعاونی آبزی پروران گنبد کاووس و محمدی ، سرپرست بانک کشاورزی استان، با بیان سخنانی به ارائه گزارش های کاری پرداختند.

در این همایش مهندس عرب، مدیر بازرگانی شرکت فرادانه با ارائه گزارش تصویری و پخش فیلم از سوی شرکت فرادانه، عملکرد آن شرکت در تولید خوراک آبزیان و روشهای انجام شده را تشریح کرد.

در پایان دکتر سلطانی استاد تمام دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و مدیر توسعه و تحقیق شرکت فرادانه در رابطه با مدیریت کیفیت آب و نیز عوامل موثر در خصوصیات کیفی آب و همچنین مدیریت تغذیه و بهداشت توضیحات جامع و کاملی بیان کرد.

گفتنی است این همایش با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از سوی آبزی پروران و دکتر سلطانی به کار خود پایان داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 2218
  • کد خبر : 18704