عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفرجگاه های جنگلی گلستان پاکسازی می شود


تفرجگاه های جنگلی گلستان پاکسازی می شود

 معاون برنامه ریزی، سرمایه گذاری و طرح های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی استان گلستان و سمن های مردمی تفرجگاه های جنگلی استان گلستان پاکسازی می شوند.

 به گزارش روابط عمومی این اداره کل؛ احمد تجری، ظهر امروز در حاشیه پاکسازی پارک جنگلی قرق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حرکت با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منابع طبیعی و آبخیز داری استان گلستان و سمن رفتگران طبیعت درپارک جنگلی قرق آغاز شد.

 وی افزود: به منظور آماده سازی پارک ها و تفرجگاه های استان گلستان برای حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز امروز در پاک جنگلی قرق پاکسازی انجام شد.

 معاون برنامه ریزی، سرمایه گذاری و طرح های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: در این طرح امروز 30 نفر از مردم به صورت خودجوش حضور داشتند.

 تجری گفت: در همین راستا در ایام نوروز کمپ های آموزشی و پاکت های جمع آوری زباله در بین مسافران توزیع می شوند.

 وی اظهار کرد: پاکسازی امروز در پاکسازی جنگل قرق اقدامی نمادین برای آغاز فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر بود و در ایام نوروز نیز ادامه دارد.

 اقدامات اجرایی ستاد خدمات سفر از 27اسفند آغاز شده و تا روز 15 فروردین ادامه دارد و کمیته های مختلف این ستاد نیز فعال هستند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .