عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقامت بیش از ۱۲۲ هزار نفر در استان گلستان تا روز پنجم فروردین


اقامت بیش از ۱۲۲ هزار نفر در استان گلستان تا روز پنجم فروردین

اقامت بیش از ۱۲۲ هزار نفر در استان گلستان تا روز پنجم فروردین

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: از ابتدای آغاز به‌کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تا روز پنجم فروردین، ۱۲۲ هزار و ۷۹۶ نفر در استان اقامت کرده‌اند.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل، ابراهیم کریمی اظهار داشت: از 27 اسفند تا پنجم فروردین امسال 122 هزار و 796 نفر در استان گلستان اقامت کردند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 45 درصد رشد را نشان می‌دهد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از 500 هزار نفر از مراکز گردشگری تاریخی و موزه های استان گلستان بازدید کرده‌اند.

 کریمی افزود: این میزان بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری استان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 درصد رشد را نشان می دهد.

 وی اظهار کرد: در این مدت نیز بیش از 678 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی، کمپ‌ها و مراکز اقامتی موقت انجام شده در استان گلستان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: استان گلستان ظرفیت اقامت و اسکان روزانه 90 هزار مسافر را دارد.

 کریمی گفت: این تعداد مسافر روزانه در هتل‌ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، کمپ‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، در میهمان سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی و تخته چادر در مناطق مختلف استان گلستان ساکن می‌شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .