عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتخار میکنم که عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هستم

فرهاد قائمی بازیکن گنبد کاووسی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران:

افتخار میکنم که عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هستم

افتخار میکنم که عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هستم

فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال، جوان غیور گلستانی با حضور در کمپ نوروزی برج قابوس شهرستان گنبدکاووس ضمن ارائه خدمات به مسافران به کمپین ملی نه به تصادفات جاه ای پیوست.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ فرهاد قائمی در حاشیه حضور در کمپ نوروزی گفت : نوروز امسال در پی حضور در شهرستان گنبد کاووس و دید و بازدید از اقوام، به عنوان عضو جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر بر خود وظیفه دانستم که در کمپ برج قابوس حاضرشوم.

وی در ادامه افزود: در نوروز 95 با رویکرد متفاوت همراه با ایجاد کمپینی با هدف جلوگیری از حوادث و سوانح رانندگی با عنوان "نه به تصادفات جاده ای" مواجه شدم که بسیار قابل تحسین است. فرهنگ سازی در راستای کاهش سوانح وظیفه خطیری است که همگان باید به آن توجه داشته باشند.

بازیکن تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ضمن خداقوت به تمامی هلال احمری ها خاطر نشان کرد : حضور اعضا، جوانان و نجاتگران جمعیت هلال احمر در کمپ ها و پایگاه های نوروزی با هدف ارائه خدمات داوطلبانه به هموطنان؛ مصداق عینی و حقیقی نوع دوستی است. هدفی که موجبات تعالی و خوش نامی جمعیت هلال احمر در میان اقشار مختلف مردم است.

فرهاد قائمی در پایان ضمن دعوت از تمامی ورزشکاران، هنرمندان و نخبگان جهت پیوستن به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای گفت : نوروزی خاطره انگیز و ماندگار آرزوی همگان است. در این میان رعایت قوانین و مقررات و نکات ضروری در زمان رانندگی باید توسط همگان مورد توجه قرار گیرد.

افتخار میکنم که عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هستم

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .