عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت تردد جاده ای در شریان های اصلی استان گلستان عادی است

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره كل حمل و نقل استان گلستان:

وضعیت تردد جاده ای در شریان های اصلی استان گلستان عادی است

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان گفت: وضعیت تردد و ترافیک جاده ای در محورهای استان گلستان بصورت عادی در جریان است .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان گلستان؛ سید علی حسینی افزود: بر اساس گزارش دریافتی از 16 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی شود .

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره كل حمل و نقل گلستان اظهار داشت: با توجه به بارش باران در یوم جاری و ادامه آن در روزهای آینده از رانندگان عزیز تقاضا داریم موارد ایمنی را رعایت نموده و از سرعت غیر مجاز پرهیز نمایند .

حسینی افزود: بر اساس اطلاعات دريافتي از سامانه های تردد شمار برخط در 38 محور مواصلاتي استان؛ آمار كل تردد در ايام طرح سفرهاي نوروزي از 25اسفند تا پایان نهم فروردین 95، 4 ميليون و 256 هزار و 574 وسيله نقليه بوده است .

وي ادامه داد: متوسط نرخ جريان تردد در سطح راههاي مواصلاتي استان معادل 328 وسيله نقليه در ساعت می باشد، ضمن اينكه بيشترين نرخ اين جريان تردد مربوط به محور گرگان– علي آباد كتول با تردد 848 وسيله در ساعت با مجموع 284 هزار و 794 تردد در ايام مذكور بوده است .

حسینی با اشاره به تعداد مجمع‌های خدماتی موجود در استان، ادامه داد: گلستان دارای 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی است که این اداره کل در راستای اجرای طرح نوروزی نسبت به بازرسی از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی اقدام کرده که مجتمع‌های مذکور برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارند.

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان با بیان اینکه مردم می‌توانند هرگونه نارضایتی را در این زمینه اعلام کنند، اظهار داشت: شماره پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مسافران در ایام نوروز است. حسینی در پایان گفت: از ابتداي اجراي طرح نظارت بر سفرهاي نوروزي از از 25اسفند تا پایان نهم فروردین 95، 163 هزار و 962 مسافر از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي استان گلستان طی 13 هزار 860 سفر برون شهری جابجا شده اند، شایان ذکر است تعداد 3 هزار و 600 مسافر ايراني و خارجي از مرز اينچه برون تردد نموده اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .