عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانش بنیان بودن اقتصاد در اقتصاد مقاومتی مهم است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

دانش بنیان بودن اقتصاد در اقتصاد مقاومتی مهم است

دانش بنیان بودن اقتصاد در اقتصاد مقاومتی مهم است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: دانش بنیان بودن اقتصاد در اقتصاد مقاومتی امری بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی ، مهندس امراله عباسی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: تلاش میکنیم حرکت ما در منطقه به سمت صنعت و اقتصاد دانش بنیان و فناوری بالا باشد که با برنامه‌ریزی صحیح ، همه مردم و بخش‌های اقتصادی اعم از دولتی، عمومی، خصوصی و تعاونی در تولید ثروت نقش‌آفرین شوند.

عباسی افزود: توصیه و تاکید مقام معظم رهبری بر رویکرد اقتصاد مقاومتی ما را به این نکته رهنمون می‌سازد که از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در جای جای استان و کشور برای تولید ثروت استفاده کنیم.

وی بیان داشت: با اجرای کامل منویات رهبری درمورد اقتصاد مقاومتی به حتم شاهد حضور فعال و پویای جوانان به عنوان نیروی کار در جامعه خواهیم بود.

رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان تاکید کرد: شورای هماهنگی تعاون و کار استان آمادگی خود را جهت هماهنگی و تعامل با استانداری گلستان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام می دارد.

لازم به ذکر است که مدیران کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،بهزیستی،بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، مدیریت درمان تامین اجتماعی،صندوق بازنشستگی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید،بانک رفاه کارگران،بانک توسعه تعاون،دانشگاه علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی،بیمه سلامت، آموزش فنی و حرفه ای عضو شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان می باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 920
  • کد خبر : 19258