عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه بیش از 164 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در صنایع در سال 94


ارائه بیش از 164 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در صنایع در سال 94

ارائه بیش از 164 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در صنایع در سال 94

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از ارائه 164هزار و 838 نفر- ساعت آموزش مهارتی در صنایع در سال 94 خبر داد که نسبت به سال 93 رشد 25 درصدی داشته است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: عملکرد آموزش در صنایع در سال 1394 با رشد 25 درصدی نسبت به سال گذشته به حجم 164838 نفر- ساعت ارتقا یافت که این عملکرد در حوزه اصناف و ضمن کار و مرکز ارتقا مهارت می باشد.

 وی اظهار داشت: مهمترین شاخص عملکردی این حوزه انعقاد 5 تفاهم نامه و قرارداد آموزشی با شرکت ها و بخش خصوصی بوده که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ( جهت آموزش جایگاه داران CNG)، شرکت راه آهن استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شرکت پدیده کاران و شرکت آرونیکس می باشد که این عملکرد در سال جاری به 10 عدد خواهد رسید.

 تیرانداز گفت: استان گلستان با داشتن دو مرکز ارتقا مهارت در شهرستان های علی آباد و آق قلا دارای عملکرد بیش از 36000 نفر- ساعت در حوزه آموزش مهارتی است و در بخش صنوف در سال 94 تعداد 324 نفر دوره و 18823 نفر- ساعت از کارگران نانوایان تحت آموزش کارگر خمیرگیر و چانه گیر بربری و کارگر پیشکار واحد تولیدی نان قرار گرفتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .