عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام بیش از 78 هزار مورد آزمایش کلرسنجی آب

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:

انجام بیش از 78 هزار مورد آزمایش کلرسنجی آب

 

به گزارش پایگاه خبری معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان با اعلام مطلب فوق گفت سال گذشته با همت و تلاش مجموعه همکاران کنترل کیفی و آزمایشگاههای شرکت 78 هزار مورد تست کلرسنجی آب در سطح شهرهای استان انجام شد.
مهندس مهیار خسروی افزود طی این مدت 5 هزار و 667 مورد نمونه برداری میکروبی و 3 هزار و 473 مورد آزمون HPC از شبکه و مخازن صورت گرفت که همه نمونه ها فاقد آلودگی بوده است وی تصریح کرد : همچنین میزان کدورت سنجی از شبکه توزیع استان گلستان نیز 76 هزار و 527 نمونه بوده است که شامل کدورت سنجی از شبکه ها و منابع تامین و تصفیه خانه بوده است . همچنین 537 مورد نمونه برداری آنالیز شیمیایی از شبکه ، مخازن و منابع انجام شده است .

معاون بهره برداری شرکت تعداد آزمایشگاه های فعال میکروبی ، شیمیایی و بیولوژیک و فاضلاب جهت کنترل آزمایشات آب و فاضلاب در سطح 7 شهر استان را 24 بخش بیان کرد و در پایان یاد آور شد : تمامی این آزمایشات و نمونه برداری های صورت گرفته برای اطمینان از بهداشت آب انجام شده است.

وی بازدید دوره ای از مخازن و ایستگاه های کلرزنی استان ، ساخت محلول (DPD) به میزان 15 لیتر با صرفه جویی معادل 30 میلیون ریال ، تهیه پر کلرین و آب ژاول مورد نیاز شهرها به ترتیب به میزان 115 تن پرکلرین ، 113 تن آب ژاول و نظارت بر پروژه تحقیقاتی مربوط به کنترل کیفیت را از دیگر اقدامات واحد کنترل کیفی شرکت بیان کرد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 651
  • کد خبر : 19345