عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسكن مهر با قيمت تمام شده ساخت به متقاضيان واگذار مي شود

مديرمسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان:

مسكن مهر با قيمت تمام شده ساخت به متقاضيان واگذار مي شود

مسكن مهر با قيمت تمام شده ساخت به متقاضيان واگذار مي شود

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي گلستان گفت: مسكن مهر با قيمت تمام شده ساخت به متقاضيان واگذار مي شود و متقاضيان قراردادي را که در گذشته منعقد کرده و مبلغي بصورت علي الحساب به آنها اعلام شده را مبنا قرار ندهند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "محمود تيموري" در گفت و گويي خبري گفت: بنابراين واحدهايي كه بيش از 80 درصد پيشرفت دارند، با تكميل سهم آورده تحويل مي شوند.

به گفته وي، مشكلات تعدادي از سايت هاي مسكن مهر استان به تامين زمين بر مي گشت كه به دليل استقرار در خارج از شهر، تامين خدمات زيربنايي آنها با مشكلاتي مواجه شد.

به گفته وي ، تورم ايجاد شده و تحريم ها، سبب افزايش سهم آورده و كاهش توان پرداخت مردم شد و به دليل تاخير در پرداخت بموقع سهم آورده، تعداد معدودي از واحدها بموقع تحويل نشد.

تيموري با بيان اينكه هر كدام از دستگاههاي اجرايي مرتبط در اين پروژه ها، مشكلات خاص خود را داشته اند، گفت: با تعامل برقرار شده، ديگر در بخش انشعابات زيربنايي مشكلي وجود ندارد.

وي اظهاركرد كه علل عمده تاخير تحويل واحدها، تكميل سهم آورده متقاضي است و دولت طبق بخشنامه هاي ابلاغي، افزايش قيمت ها را محاسبه كرده و خارج از ضوابط، قيمتي اعلام نشده است.

تيموري با تاكيد بر اينكه قيمت واگذاري مسكن، قيمت تمام شده ساخت است، گفت: تسهيلات و سهم آورده دو منبع تامين منابع مالي واحدها هستند كه براي افزايش تسهيلات تلاش هايي انجام شد اما محقق نشد و متقاضيان بايد به هر نحوي كه خودشان مي دانند، براي تكميل سهم آورده اقدام كنند.

وي، تعداد معدودي از متقاضيان را جزو انصراف دهندگان اعلام كرد و افزود: آن دسته از متقاضياني كه مبلغي از حسابشان برداشت شده با معرفي جايگزين مي توانند سهم آورده خود را تحويل بگيرند.

در استان گلستان ساخت حدود 51 هزار و 600 واحد مسكن مهر تعريف شده كه از اين تعداد 35 هزار و 181 واحد يعني بيش از 60 درصد تاكنون افتتاح شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .