عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه فرصت های سرمایه گذاری استان در نشست با سرمایه گذاران ایرانی مقیم کانادا

در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان انجام شد:

ارائه فرصت های سرمایه گذاری استان در نشست با سرمایه گذاران ایرانی مقیم کانادا

ارائه فرصت های سرمایه گذاری استان در نشست با سرمایه گذاران ایرانی مقیم کانادا

نشست مشترک سرمایه گذاران ایرانی مقیم کانادا با دستگاههای اجرایی استان با هدف ارائه فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان و آشنایی سرمایه گذاران با نظرات کارشناسی دستگاههای اجرایی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، این نشست با حضور سیف الله شاهمراد پور نماینده حوزه معاونت هماهنگی، پیگیری و اجرایی نهاد ریاست جمهوری، سرمایه گذاران ایرانی مقیم کانادا ، نمایندگان دستگاههای اجرایی استان، داود طبرسا مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و همکاران حوزه معاونت امور اقتصادی در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد.

 شاهمرادپور اظهار داشت ؛سرمایه گذاران حاضردر جلسه به دنبال یافتن فرصت مناسب در استان برای سرمایه گذاری می باشند، لذا دستگاههای مختلف اعم از سازمان جهاد کشاورزی ، اداره کل شیلات ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان صنعت و معدن هر کدام دوتا از برترین فرصتهای خود را یکی در قالب پاور پوینت و دیگری را در قالب CD به سرمایه گذاران ارائه نمودند.

 در ادامه داود طبرسا گفت : استان گلستان به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و فراهم بودن بستر لازم در عرصه شیلات و پرورش آبزیان به ویژه میگو و خاویار ، جایگاه خوب والبته انحصاری در بین استانهای کشور را دارد و همین ویژگی می تواند مبنایی برای صادرات محصولات شیلاتی باشد ، که این ویژگی خود می تواند در تصمیم گیری سرمایه گذاران مدنظر قرار گیرد.

 طبرسا مدیر کل امور اقتصادی و دارایی به قابلیت ها و ظرفیت ها ی بکر در حوزه گردشگری استان اشاره و گفت به دلیل وجود تنوع اقلیمی و موقعیت جغرافیایی استان، سرمایه گذاری در این حوزه را مناسب دانسته و برگزاری چنین جلساتی را فرصتی برای ارائه ظرفیتها و فرصتهای سرمایه گذاری استان به متقاضیان سرمایه گذاری دانسته و اعلام داشتتند که به دلیل اجرایی شدن قریب الوقوع منطقه آزاد تجاری اینچه برون و همچنین وجود راه آهن قزاقستان-ترکمنستان – ایران اکنون زمان مناسبی برای استفاده از منابع کشورهای همسایه می باشد. .

 طبرسا در پایان جلسه توجه سرمایه گذاران را به پتانسیل ها و فرصتهای سرمایه گذاری استان جلب کرده و آمادگی دستگاه های اجرایی و مرکز خدمات استان را برای همکاری با سرمایه گذاران در حوزه های مختلف اعلام داشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .