عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم روز پدر در اداره کل راه آهن شمال شرق 2


برگزاری مراسم روز پدر در اداره کل راه آهن شمال شرق 2

 جشن میلادپر برکت امام جواد (ع) و ولادت با سعادت اولین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی ( ع ) دراداره کل راه آهن شمال شرق 2 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، مراسم ولادت با سعادت امام جواد) ع ) و ولادت اولین اختر آسمان امامت و ولایت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر با حضور عاشقان ، مدیر کل ، معاونین و کارکنان اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در نمازخانه ایستگاه گرگانبرگزار گردید.

 در این مراسم حجت الاسلام سید مجید میر هاشمی امام جماعت این اداره کل ضمن تبریک ایام رجب و میلادپر برکت امام جواد) ع ) و میلاد با سعادت اولین اخترآسمان امامت و ولایت حضرت علی ( ع )در خصوص معرفت ، اخلاق و وجود مبارک حضرت علی (ع)سخنانی بیان نمودو افزود : عدالت و اخلاق را دو گوهر اصلی دینداری و تقوی می باشدکه هم در سیره پیامبر اکرم(ص) مورد تأکید قرار گرفته و هم امیرالمومنین علی(ع) اسوه و نمونه کامل آن است.

 مدیر کل راه آهن شمال شرق2 نیز درباره فضائل امام علی (ع) و روز پدر سخنان مبسوطی بیان نمود و اظهار داشت :حضرت علی(ع) در کنار حضرت محمد مصطفی ( ص ) ،امین خدا و یکی از بهترین مخلوقین خداوند بودکه ایشان با عنوان «امین الله» نیزشناخته می شد. امیرالمؤمنین(ع) با همه ی عظمت و بزرگی، به درگاه خداهمیشه و در همه حال سجده شکر بجا می آورد و با او دعا و نیایش زمزمه میكرد.

 محمد رضاقربانی ادامه داد : شيوه و رفتار امام علي عليه‌السلام با فرزندانش که بعنوان پدر برای آنان بود همانند یک دوست و یار و یاور فرزندان بوده وبا آنان بسیار با احترام و محبت آمیز رفتار می نمود ، ایشان بخشنده تر از ابرهای پرباران بهاری بود و در این میدان نیز هماوردی برای او نمی توان سراغ کرد.

 در پایان این مراسم افرادی که نامشان نام مبارک علی بود به قید قرعه هدایایی اهدا نمودند، و نیز در حاشیه این مراسم به اشخاصی که در مسابقه ستاد اقامه نماز و بسیج ادارات برگزار نموده بودند جواب صحیح را داده بودند نیز تقدیر و تشکر و کادوهایی در این روز مبارک به آنان اهداگردید و از حاضرین و عاشقان اهل بیت و شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی نیز صورت پذیرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 854
  • کد خبر : 19704