عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شعار روز جهانی ارتباطات “کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی”

دکتر مومنی خبر داد:

شعار روز جهانی ارتباطات “کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی”

 مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در خصوص پیام یکصد و پنجاهمین سالگرد تاسیس اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) گفت: از سال 1865 تا کنون اتحادیه جهانی مخابرات تمرکز خود را معطوف به پیشرفت های آینده ارتباطات کرده و امسال این تمرکز را بر شعار خود یعنی "کارآفرینی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تأثیر اجتماعی" معطوف داشته است.

 دکتر حسین مومنی با اشاره به اینکه شرکت های کوچک و متوسط 90 در صد کسب و کا رها را در سراسر جهان به خود اختصاص می دهند ادامه داد: کارآفرینان حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ استارتاپها و شرکتهای کوچک و متوسط(SME) ، نقش ویژه و مرتبطی در تضمین رشد اقتصادی به شیوه ای پایدار و فراگیر دارند.

 وی با اشاره به پتانسیل منحصر به فرد این بخش از جامعه برای ایجاد تاثیر طولانی مدت در اقتصاد جهانی، منطقه ای و ملی، در توسعه راه حل های نوآورانه و ICT محور گفت: در اقتصاد دانش بنیان فعلی شرکت های کوچک و متوسط به عنوان منبع مهم مشاغل جدید، به ویژه برای جوانان شناخته می شوند.

 ایشان در خصوص شعار امسال روز جهانی ارتباطات گفت: این شعار در راستای شکوفا کردن پتانسیل های ICT برای نوآوران و کارآفرینان جوان است که امید است در استان گلستان نیز ICT سهم قابل توجه ای در شکوفائی اقتصادی استان داشته باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .