عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست معاونان اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای استان با نماینده ولی فقیه

به مناسبت بازگشایی مدارس انجام شد؛

نشست معاونان اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای استان با نماینده ولی فقیه

 اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش به همراه مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در آستانه بازگشایی مدارس نشست صمیمی داشتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان در این نشست گفت: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد است و حضرت امام خمینی (ره) با دست خالی توانست همه چیز را به وجود آورد و دنیا در حیرت ماند و این مطلب می تواند برای ما راهگشا باشد.

آیت اله نورمفیدی ضمن اشاره به اهمیت آموزش و پرورش وتربیت مدیران آینده کشور در خانواده و آموزش و پرورش گفت: شخصیت بچه ها در خانه و مدرسه ساخته می شود ؛ پس معلمین باید با دلسوزی و علاقه مندی و اخلاق و محبت و تکریم دانش آموزان ، به شکل گرفتن شخصیت بچه ها کمک کنند. تا مدیران آینده دارای شخصیت های مثبت جامعه باشند و بتوانند با هیج ، همه چیز بسازند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه بیان کرد: هر انسانی یک عمل صالح عمومی دارد مانند نماز ، روزه ، پرهیز از دروغ و غیبت و ... و یک عمل صاح اختصاصی و ویژه دارد که به شغل و مسئولیت افراد بر میگردد، پس عمل صالح ویژه شما فرهنگیان تعلیم و تربیت است.

نماینده ولی فقیه ضمن بیان اینکه مشکلات و کمبود ها نباید موجب یاس و ناامیدی در معلمین گردد گفت: آدم زرنگ بایدطوری کارکند که از دو جا مزد بگیرد هم از دولت و هم از خدا.در ادامه افزود:اگر می خواهید به انقلاب و کشور کمک کنید و افتخار این برهه از تاریخ را به نام خود ثبت کنید باید با تمام توان کار انقلابی کنید و از توان انسانی خود استفاده نمائید.

محمد رضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با چالش های مختلفی روبروست ، یکی از آن چالش ها مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش و دیگری مازاد نیرو در مقطع متوسطه و کمبود نیرو در مقطع ابتدایی است.

وطنی ضمن اشاره به اینکه حدود 99درصد اعتبارات آموزش و پرورش صرف حقوق پرسنل می گردد افزود:در تلاشیم تا مشارکت سایر دستگاههای اجرایی و مردم را در آموزش و پرورش گسترش دهیم و منابع درآمدی را تحقق و توسعه دهیم. و از منابع در جای خودو به مقدار لازم استفاده کنیم.

وطنی در خاتمه گفت:دو برنامه خاص در سال تحصیلی 94-93 در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد؛ یکی احیاء دارالقرآن ها در 14 شهرستان و دیگری پیشگیری از آسیب هایی که به معلمان ، خانواده و دانش آموزان وارد می شود . چون درمان سخت تر از پیشگیری است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .