عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح غربالگری و سلامت سنجی بازنشستگان تامین اجتماعی

بمناسبت هفته سلامت؛

اجرای طرح غربالگری و سلامت سنجی بازنشستگان تامین اجتماعی

اجرای طرح غربالگری و سلامت سنجی بازنشستگان تامین اجتماعی

 به مناسبت هفته سلامت تیم درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی مشتمل بر یک پزشک متخصص داخلی، سه پزشک عمومی و دو پرستار درمحل کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان گرگان حاضر و اقدامات مورد نیاز را برای طرح غربالگری وسلامت سنجی بازنشستگان انجام دادند.

دراین طرح علاوه بر اندازه گیری فشار و قند خون وارزیابی وضعیت توده بدنی ، بازنشستگان درصورت نیاز توسط پزشکان عمومی ومتخصص ویزیت می شدند.

همچنین باارائه بروشورهای متنوع وکتابچه جامع سلامتی دردوران سالمندی آموزشهای لازم به بازنشستگان ارائه شد.

دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن بازدید از نحوه اجرای طرح از نزدیک با ریاست کانون بازنشستگان استان و اعضای هیأت مدیره ونیز بازنشستگان حاضر گفتگو کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را علاوه بر افزایش آگاهی سالمندان به وضعیت جسمانی خود و راهکارهایی که برای سلامتی خود باید درپیش بگیرند ، پیشگیری از ابتلا به بیماری های صعب العلاج دانست و افزود ما همواره تلاش می نماییم تا علاوه بر بیمه شدگان ، بازنشستگان ومستمری بگیران که عمدتا مولدین اقتصادی گذشته بوده اند ، دوران سالمندی خود را با نشاط و سرزندگی سپری نمایند.

دکتر حسین پور تاکید کرد که هر زمان که نیاز باشد با برنامه ریزی قبلی آمادگی حضور درکانونهای بازنشستگی استان را داریم تا بتوانیم خدمات بیشتری به بازنشستگان ارائه نماییم.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان تاکید کرد که امور درمانی مرتبط با سالمندان به هیچ وجه جنبه تشریفاتی و نمادین ندارد و حضور تیم های درمانی بسیار جدی و بدنبال کاهش آسیب های دوران کهولت هستیم .

کوهستانی عضو کانون عالی بازنشستگان کشور و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان گلستان نیز ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان دراعزام تیم درمانی ابراز امیدواری کرد که با موافقت مدیرعامل محترم سازمان و نیز تلاش وپیگیری مراجع استانی امکانات و مراکز درمانی سازمان در استان توسعه یابد تا بازنشستگان در اقصی نقاط استان بتوانند به راحتی از این امکانات بهره مند گردند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .