عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست تخصصی نقش کارگران در ایفای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

در دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان برگزار شد:

نشست تخصصی نقش کارگران در ایفای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

 با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نشست تخصصی نقش کارگران در ایفای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با حضور مدیران و کارشناسان استانی برگزار شد.

در این نشست بهرامی، رئیس اتاق بازرگانی، استان خواستار اهتمام بیشتری به امور معیشتی کارگران شد.

مهندس عباسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست عنوان نمود که برنامه های مربوط به جامعه کارگری در کشور با اجرای اصل سه جانبه گرایی پیگیری می شود که از استان گلستان کلید خورده است.

دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، با اشاره به شعار سال، اولویت دانشگاه را در سال 95 بیان شیوای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل دانست و نقش آموزش های کوتاه مدت مهارتی این دانشگاه را در جهت افزایش بهره وری و کیفیت ، مهم ارزیابی نمود.

وی گفت: در سال جاری دانشگاه با تاسیس کمیته های کارآفرینی در مراکز و تشکیل شورای کارآفرینی استانی در دانشگاه اقدام های عملی در این حوزه برداشته که در نیمسال دوم سال ثمرات آن به استحضار عموم خواهد رسید.

در ادامه جلسه با ارائه دیدگاه های مدیران و کارشناسان ارشد استانی به پایان رسید و مقرر شد که این نشست ها با هدف ارائه دیدگاه های خلاقانه، نوآوری در حوزه اقتصاد مقاومتی و هم افزایی دستگاه های مختلف دولتی و بخش خصوصی ادامه یابد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .