عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه آموزشی جرم یابی و رسیدگی به حوادث امنیتی در بستر شبکه های سازمانی

مسئول مرکز آپا دانشگاه گلستان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی جرم یابی و رسیدگی به حوادث امنیتی در بستر شبکه های سازمانی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، دکتر مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئول مرکز آپای دانشگاه گلستان از برگزاری کارگاه تخصصی با موضوع جرم یابی و رسیدگی به حوادث امنیتی در بستر شبکه های سازمانی در روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر مومنی در این خصوص گفت: کلیه ی مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، امنیت دستگاههای اجرائی در این همایش نحوه ی رسیدگی به حوادث امنیتی را آموزش می بینند تا در مواقع بحران بتوانند امنیت سایبری دستگاه مربوطه را مرتفع سازند.

حسین مومنی در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: این دوره آموزشی در راستای فعالیت مرکز آپا دانشگاه گلستان و با هدف تقویت کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاههای اجرایی با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان صورت می پذیرد.

دکتر مومنی در انتها اضافه نمود: مرکز آپا با هدف شناسايي تهديدات رايانه‌اي، كشف آسيب‌پذيري‌ها، كمك به سازمان‌ها در هنگام بروز حملات و رخدادهاي امنيتي به وجود آمده است و کارگاه آموزشی جرم یابی و رسیدگی به حوادث امنیتی در بستر شبکه های سازمانی در راستای این فعالیت ها می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .