عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقتصاد مقاومتی یک مسیر مطمئن است


اقتصاد مقاومتی یک مسیر مطمئن است

اقتصاد مقاومتی یک مسیر مطمئن است

مدیرکل استاندارد گلستان با حضور در شورای اداری شهرستان بندرگز گفت: اقتصاد مقاومتی یک مسیر مطمئن است برای خروج از بحران های امروز است و این مهم جز با استفاده از بازوی اقدام و عمل اتفاق نمی افتد .

محمود فرمانی روز یکشنبه مورخ 26/02/95 در جمع روسای ادارات بندرگز افزود: آشنایی آحاد جامعه با حقوق اجتماعی خود اسباب رشد کیفی و کمی تولید محصولات داخلی و همچنین بسترسازی عرصه رقابت را دربرخواهد داشت.

وی اضافه کرد: همکاری همه دستگاه های اجرایی برای نشر فرهنگ استاندارد در جامعه از ضروریات است تا با این ترویج صحیح به سمت جامعه ای ایمن، سالم، موفق و شاداب برویم.

دبیر شورای استاندارد گلستان در پایان تقاضا کرد تا فرماندار این شهرستان نسبت به پیگیری مسائل مرتبط با حوزه استاندارد سازی از قبیل دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و نیز تاییدیه های استاندارد در حوزه های آسانسور، مصنوعات فلزات گرانبها، شهر بازی، جایگاه های عرضه سوخت مایع و سیلندرهای خودروهای گازسوز به عنوان یک ضرورت، اهتمام ویژه بورزند.

فرماندار بندرگز نیز در این شورا ضمن قدردانی از حضور مدیرکل استاندارد گلستان گفت: استاندارد به عنوان یک دستگاه فرابخشی از این رو نیاز به همراهی و کمک دارد که به سلامت خانواده و جامعه می پردازد.

میرزایی افزود در واقع ما نیاز به استاندارد سازی زندگی اجتماعی و فردی خود در دنیای امروز داریم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .