عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند اجرايي پروژه مجتمع توانبخشي ايثارگران گلستان بررسي شد

در نشستي با حضور مديران كل راه و شهرسازي و بنياد شهيد:

روند اجرايي پروژه مجتمع توانبخشي ايثارگران گلستان بررسي شد

روند اجرايي پروژه مجتمع توانبخشي ايثارگران گلستان بررسي شد

 روند اجرايي، وضعيت كاربري، اعتباري و نواقص موجود در ساخت پروژه مجتمع فرهنگي و توانبخشي ايثارگران گلستان طي نشستي با حضور مديران كل راه و شهرسازي و بنياد شهيد استان، بررسي شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين نشست كه در محل دفتر مديركل راه و شهرسازي استان برگزارشد، مهندس" ابراهيم مبارك قدم" مديركل راه و شهرسازي، سه راهكار اجرايي را براي تسريع در بهره برداري از اين پروژه ارايه كرد و گفت: پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگي و توانبخشي ايثارگران از پروژه هاي بزرگ در مقياس استاني است كه به لحاظ زيربنا و تاسيسات، ويژگي هاي خاص خود را دارد.

وي افزود: اداره كل راه و شهرسازي به جهت عام المنفعه بودن و انتفاع ايثارگران و جانبازان محترم از مزاياي پروژه، براي تسريع در بهره برداري آن، احساس مسووليت مي كند.

مبارك قدم با ابراز تاسف از تزريق نشدن به موقع منابع مالي و اعلام نهايت همكاري براي تسريع در بهره برداري پروژه، اظهار داشت: براي بهره برداري پروژه در مدت زمان كوتاه و مشخص، لازم است ارزيابي مالي از اقدامات باقي مانده، تغيير كاربري و رفع نواقص پروژه، به موازات هم در مدت مقرر انجام شود.

در ابتداي اين نشست، مديركل بنياد شهيد گلستان نيز، خواستار تسريع در بهره برداري از پروژه مجتمع فرهنگي و توانبخشي ايثارگران استان به جهت ارائه تسهيلات به اين قشر شد.

در پايان، مقرر شد پيشنهادات مشترك راه و شهرسازي و بنياد شهيد در جلسه اي با حضور مسوولان بنياد شهيد كشور، سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و معاونت عمراني استانداري مورد تصميم گيري نهايي قرار گيرد.

مجتمع فرهنگي و توانبخشي ايثارگران استان گلستان در ورودي روستاي توشن در جنوب غربي شهرستان گرگان در زميني به متراژ هفت هزار متر مربع و در چهار طبقه، در حال ساخت است.

براي احداث اين پروژه تاكنون 92 ميليارد و 390 ميليون ريال هزينه شده و هم اكنون حدود 90 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .