عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهسازي يك راه روستايي در شرق گلستان


بهسازي يك راه روستايي در شرق گلستان

بهسازي يك راه روستايي در شرق گلستان

 رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان علي آباد كتول از اتمام عمليات روكش آسفالت راه روستايي "شيرنگ عليا" با اعتبار هفت ميليارد و 500 ميليون ريال از محل منابع ملي خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" اسماعيل گرزين" در گفت و گويي خبري گفت: اين عمليات در طول پنج كيلومتر و عرض 6.5 متر و در سال جاري اجرا شده است.

گرزين با بيان اينكه محور مذكور به جهت فراهم ساختن ارتباط هشت روستاي شيرنگ عليا، شيرنگ سفلي، نصركان، آزادتپه، قره بلاغ، آشور باي،كوزلي و احمد آباد با شهر فاضل آباد از اهميت و ترافيك بسيار بالايي برخوردار است، ادامه داد: بهسازي محور جزو مطالبات و درخواست هاي چندساله مردم منطقه و مسوولان بوده است.

وي اظهاركرد: بهسازي و روكش آسفالت بعلت آسيب ديدگي بيش از اندازه سطح قبلي محور و جلوگيري از خسارات بيشتر، تسهيل شرايط آمد و شد بهره برداران و ترافيك عبوري انجام شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي علي آباد كتول يادآورشد: اين محور در سال 77 زيرسازي و آسفالت شده و با گذشت 18 سال از عمر آن، بهسازي و روكش آسفالت آن، ضروري بوده است.

به گفته گرزين، روستاي شيرنگ عليا در مركز دهستان بخش كمالان شهرستان علي آبادكتول واقع است و اين محور از انتهاي روستا به محور مزرعه _ نصركان، متصل و از آنجا به محدوده شهرستان آق قلا و از طريق بخش مركزي به مركز شهرستان علي آبادكتول مرتبط مي شود.

شهرستان علي آباد كتول در 35 كيلومتري شرق استان گلستان واقع شده و حدود 355 كيلومتر از راه هاي استحفاظي استان را تحت پوشش دارد كه قريب به 269 كيلومتر آن روستايي است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .