عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشییع دهمین شهید مدافع حرم «قربان نجفی خان به بین » درعلی آباد کتول


تشییع دهمین شهید مدافع حرم «قربان نجفی خان به بین » درعلی آباد کتول

 پیکر پاک شهید مدافع حرم «قربان نجفی خان به بین » شنبه هشتم خرداد ماه 95 بر دست مردم شهیدپرور استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول تشییع شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان بیان داشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم معلم بسیجی شهید قربان نجفی خان به بین ، هشتم خردادماه بر روی دستان پرمهر و محبت و شهیدپرور و ولایتمدار استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول تشییع شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ، جمعی از علما ، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار ولایتمدار شهرستان علی آباد کتول برگزار شد ، پیکر پاک این شهید گرانقدر از ساعت 9 صبح در قالب کاروان از مسجد محمدیه به سمت میدان ولایت و در نهایت در گلزار شهدای امامزاده عبدا... فندرسک تشییع و به خاک سپرده شد.

وی افزود : شهيد حاج قربان نجفی خان به بین رزمنده 8 سال دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته بوده که به طور داوطلبانه برای مبارزه با تکفیری ها و دفاع از حرم آل البیت (ع) به کشور عراق اعزام و حدود یک ماه پیش به مقام جانبازی نائل شده بود، در بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران به شهدای گرانقدر مدافع حرم استان گلستان پیوست.

پیش از این نیز مردم شهید پرور و غیور استان گلستان 9 فرزند دلاور خود را در راه مبارزه با تکفیری ها و دفاع از حرم آل البیت (ع) تقدیم کرده بودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .