عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش معرفی ظرفیتهای اینچه برون در کریدور ریلی ایران،ترکمنستان وقزاقستان


برگزاری همایش معرفی ظرفیتهای اینچه برون در کریدور ریلی ایران،ترکمنستان وقزاقستان

برگزاری همایش معرفی ظرفیتهای اینچه برون در کریدور ریلی ایران،ترکمنستان وقزاقستان

مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 از برگزاری همایش معرفی ظرفیتهای اینچه برون در کریدور ریلی ایران ، ترکمنستان و قزاقستان خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، محمد رضا قربانی گفت : همایش معرفی ظرفیتهای اینچه برون در کریدور ریلی ایران ، ترکمنستان و قزاقستان با حضور تجارو بازرگانان ، شرکتهای حمل و نقل ریلی کارشناسان حوزه اقتصادی در12 خرداد در محل سالن اجتماعات صداو سیما استان گلستان برگزارخواهد شد.

 وی عنوان کرد : هدف از برگزاری این مراسم شناسایی و استفاده بیش از پیش ازظرفیت و پتانیلهای حوزه صادرات ، ترانززیت و واردات استان و کشوردر حوزه منطقه اینچه برون می باشد.

 قربانی در حوزه ریلی نیز سخن گفت و اضافه کرد :حمل و نقل ریلی تسهیل دهنده صادرات برای بازرگانان و تجار می باشد و وجود خطوط ريلي این حوزه ( حوزه شرقي درياي خزر) وهمکاری و هماهنگی تجار و بازرگانان آسياي ميانه ومنطقه باعث افزایش صادرات و حمل و نقل كالا از این حوزه روز به روز خواهد یافت .

وی ادامه داد: در سال جاری با توجه به وجود زيرساختهاي ريلي مناسب بستر و شرايط براي تجار و بازرگانان ايران اسلامي بمنظور انجام فعاليت هاي حمل و نقلی و صادرات و واردات محور در چارچوب قانون و مد نظر قرار دادن اقتصاد مقاومتي فراهم مي باشدكه با عمل به اين امر و اجراي صحيح قانون ، ما به اهداف تعيين شده در راستاي تحقق سياست هاي اقتصادي راه آهن جمهوري اسلامي ايران خواهيم رسيد.

وی در خاتمه افزود: برگزاری این چنین همایشهایی تاثیربسزایی دربرنامه ریزی تجار و بازرگانان در امور مربوطه وبه تبع آن بازخورد خوب ومناسب اقتصادی رابرای استان و کشور خواهد داشت .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 - استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 2111
  • کد خبر : 21312