عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید از 12 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان


بازدید از 12 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان

بازدید از 12 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان

 از 12 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان های گرگان، علی آباد، آزادشهر ،مینودشت و گالیکش و گنبد کاووس بازدید به عمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی این اداره کل، این بازدید با حضور مدیرعامل بانک ملی استان ومدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، انجام شد و از 12 پروژه سرمایه گذاری اقامتی، پذیرایی و بین راهی دراستان بازدید شد.

 مدیرکل میراث فرهنگی گلستان دراین راستا گفت: سرمایه گذاری صنعت گردشگری در استان گلستان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده، و طرح ها و بسته های سرمایه گذاری ارائه شده دراین استان، آینده روشنی را درصنعت گردشگری رقم خواهد زد.

 ابراهیم کریمی با بيان اينکه بخش قابل توجهي از اهداف توسعه گردشگري ، توسعه زیرساخت های گردشگری است ، تصريح کرد: بهره‌مندي از فرصت‌ها و جاذبه‌هاي گردشگري در ابعاد مختلف اين موضوع قابل توجه است و بهره مندی از زيرساخت‌هاي لازم و همسطح با استانداردهاي بين‌المللي در اين حوزه، زمینه را جهت توسعه فراهم می آورد.

 وی ادامه داد: باتوجه به اینکه رونق صنعت گردشگری با حمایت ها و مدیریت تاسیسات این صنعت محقق خواهد شد، نسبت به بازدید های دوره ای دراین راستا و حمایت های تسهیلاتی از این پروژه ها اقدام می شود.

 کریمی خاطر نشان کرد: دراین دوره از پروژه های احداث فاز اول هتل آلتون و مجموعه پذیرایی سنتی درگرگان، طرح توسعه هتل کانیار درعلی آباد کتول، رستوران وتالار بوجاری درگنبد کاووس، مهمانپذیر درمینودشت و مجتمع پذیرایی الماس و پوریا در آزادشهر، مجتمع بین راهی رازی و هتل 4 ستاره در ازادشهر، هتل دوستاره در مینودشت وهتل آسمان درگالیکش ورستوران برتر جوجه در گنبد کاووس بازدید به عمل آمد.

 کریمی دست آورد این بازدید را تصویب پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانکهای عامل عنوان کرد و افزود: تعداد 3 پروژه از پروژه های مورد بازدید پروژه های تکمیلی بوده و 5 پروژه سرمایه گذاری جدید الاحداث می باشند و همچنین تعداد 3 پروژه از پروژه های مذکور در قالب تجهیز است.

 وی اظهار امیدواری کرد: با بهره مندی مناسب از این پروژه ها وحمایت های لازم از آن ها، پروژه های سرمایه گذاری گردشگری به نحو مطلوبی در نگارستان ایران اجرایی شده و ضمن جذب گردشگران داخلی وخارجی به رونق منطقه کمک نماید.

 

بازدید از 12 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان

 

بازدید از 12 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان

 

بازدید از 12 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .