عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت مدیر کل شیلات گلستان به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی (ره)


پیام تسلیت مدیر کل شیلات گلستان به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی (ره)

پیام تسلیت مدیر کل شیلات گلستان به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی (ره)

مدیر کل شیلات گلستان در پیامی بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان در متن پیام مهندس سید جواد قدس علوی آمده است:

14 خرداد ماه، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

خرداد ماه، یادآور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ و جهان گستر ، به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد.

امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت ها و توطئه ها تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای، به مسیر افتخار آمیز خود، ادامه می دهد و قطعاً ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاوردهای بی نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

امید است در سایه ایزد منان ، ظل توجهات امام عصر (عج) و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری شاهد موفقیت و سربلندی روز افزون کشور عزیزمان ایران اسلامی در تمامی عرصه ها باشیم


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 1054
  • کد خبر : 21477