عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از وظایف مهم کارکنان بنیاد انعطاف پذیری ، آگاهی بخشی و عدالت محوری با جامعه ایثارگری است


از وظایف مهم کارکنان بنیاد انعطاف پذیری ، آگاهی بخشی و عدالت محوری با جامعه ایثارگری است

 فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان در پنجمین جلسه شورای معاونین گفت :انعطاف پذیری ، آگاهی بخشی و عدالت محوری با جامعه ایثارگری را از وظایف مهم کارکنان بنیاد است

به گزارش ایثار واحد گلستان ، دوشنبه هفدهم خرداد ماه 95 فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان در پنجمین جلسه شورای معاونین که در سالن جلسات بنیاد برگزار شد ، انعطاف پذیری ، آگاهی بخشی و عدالت محوری با جامعه ایثارگری را از وظایف مهم کارکنان بنیاد عنوان کرد.

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و نزول قرآن این ماه را وسیله ای برای تقویت ایمان و اخلاص و نزدیکی انسان به خدا دانست و از معاونین جهت اجرای برنامه ها در اردیبهشت ماه تشکر و قدر دانی کرد.

فاضلی درخصوص ساماندهی مراجعات گفت: کارکنان باید انعطاف بیشتری با جامعه هدف داشته باشند و برای پاسخگویی با ایثارگران وقت بگذارند تا با آگاه بخشی مناسب از سرگردانی جامعه هدف جلوگیری شود.

وی تصریح کرد : پرسنل بنیاد باید از شاخص های مرکز هاتف عدالت محوری و قانونگرائی و مسئولیت پذیری وبهره مندی از روش های نوین ارتباطی با رویکرد اثر بخشی و سرعت و کیفیت مطلوب خدمت جهت ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه هدف استفاده نمایند.

وی در خصوص رفاهیات کارکنان نیزگفت: در نظر گرفتن امکانات رفاهی برای کارکنان موجب شادابی آنها و ایجاد انگیزه می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برنامه های شاخص اجرا شده اردیبهشت ماه گفت:اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دفتر استاندار برگزار شد که حاضرین و استاندار به تبادل نظر پرداختند و اتخاذ تصمیمات و تصویب مصوبات در جلسه آتی میسر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: طرح پایش سلامت و ارتز و پروتز جانبازان و گردهمایی ویژه معاونین فرهنگی 5 استان به میزبانی استان گلستان با حضور بیات مدیرکل فرهنگی مرکز در اردیبهشت ماه سال جاری از دیگر برنامه های بنیاد بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برگزاری سه مراسم افطاری به مناسبت یاد بود شهید علیرضا خراسانی ، افطاری خانواده های شهدای منا با همکاری حج و زیارت و برگزاری افطاری برای همکاران به همراه خانواده ها برشمرد.

وی در پایان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان : اجرای برنامه گلشن وحی ، مسابقات جام رمضان برای جانبازان ، تلاوت روزانه قرآن کریم تحت عنوان معین قرآنی و کار پژوهشی و بازدید ادواری از 5 شهرستان گرگان،علی آباد ،کردکوی،بندرگز،بندرترکمن می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .