عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 : مردم ولی نعمتان ما هستند


مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 : مردم ولی نعمتان ما هستند

 در ادامه برگزاری منظم و مستمر دیدارهای مردمی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2در اولین روزهای ماه مبارک رمضان با مراجعین بصورت چهره به چهره دیدار وملاقات کننده ها مشکلات و درخواستهای خود رامطرح نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، محمد رضا قربانی در ادامه دیدار مردمی ( ملاقات حضوری ) و نظر به اهمیت و ضرورت حوزه ارتباطات مردمی درراستاي ارایه خدمت به مردم متدین و شریف استان با تعدادی از مردم شريف استان به صورت مسقیم ديدار ودر مورد مسائل و مشکلات آنان به گفتگو پرداخت و نسبت به دغدغه ها و  تقاضاهای مطرح شده راهکارهای قانونی و دستورات لازم  را به منظور پیگیری امور مراجعین در بخشهای مختلف راصادر نمود.

محمد رضا قربانی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : ماه رمضان ماه بندگی است  و همه ما باید ازفضائل این ماه پر خیر و برکت بهره مند گردیم و این ماه ، ماهي است كه به ميهماني خدا دعوت شده و از رحمت خاص خدواند برخورداریم.

وی یکی دیگر از آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام  را خدمت به مردم دانست وافزود : خدمت رسانی و گشاده رویی در برخورد  با مردم توفیقی است که خداوند متعال به خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنایت فرموده  است .

وی اظهار داشت: هدف از ملاقات چهره به چهره ، شنیدن و بررسی مشکلات و دغدغه های مردم و جلب رضایت آنان و ارائه راهکارهای قانونی و دستورات لازم به منظور رسیدگی و اقدام لازم  در راستای فعالیتهای حوزه اداره کل راه آن شمال شرق 2 می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 759
  • کد خبر : 21734