عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور با حضور نمایندگان گلستان برگزار شد


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور با حضور نمایندگان گلستان برگزار شد

 شصت و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور با حضور نمایندگان گلستان، دکتر گودرزی و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد.

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در این نشست گزارش فعالیت های ستاد ساماندهی جوانان استان، برنامه های اوقات فراغت ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، وضعیت شاخص های مرتبط و .... را را بیان کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان پس از شرح وضعیت عملکرد حوزه جوانان که توسط مدیر کل این استان ارائه شد عنوان کرد:دکتر طیبی که خود از قهرمانان است عملکرد چشمگیری در حوزه ورزشی گلستان داشته،اما گزارش امروز ایشان و مدیر کل ستاد ساماندهی وزارت مشخص کرد که در حوزه جوانان گلستان هم اتفاقات بسیار خوبی افتاده که جای خسته نباشی و تقدیر دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود : اقدامات عزیزان ما در گلستان در جهت اجرایی کردن شاخص های اعلامی وزارت در حوزه جوانان مطلوب و امیدواریم برنامه ها در جهت اوقات فراغت ، سمن ها ، پیشگیری از آسیب ها ، و ... همچنان در مسیر بهبود باشد .

دکتر گودرزی اظهار داشت: در این راستا تشکر ویژه ای از دکتر صادقلو استاندار فرهیخته گلستان داشته و لازم می دانم به صورت خاص از اقدامات استانداری گلستان تشکر کنم .

وی افزود: طرح های خوبی توسط استاندار گلستان برای کاهش سطح بیکاری مطرح شد که می تواند به عنوان الگویی برای استان های مشابه استفاده شود.

کارشناسان حوزه جوانان وزارت ورزش میانگین نمره دستیابی به اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان در گلستان 68 صدم در سال 94 اعلام کردند که در مقایسه با میانگین 38 صدمی کل کشور، این ارتقای چشمگیر به برتری استان در کشور انجامید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .