عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهادینه سازی فرهنگ صحیح مصرف آب با مشارکت صداوسیمای مرکز گلستان


نهادینه سازی فرهنگ صحیح مصرف آب با مشارکت صداوسیمای مرکز گلستان

به گزارش روابط عمومی آبفای گلستان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مجموعه صدا و سیمای استان گلستان اظهار داشت: صدا و سیما به عنوان یکی از موثرترین وسایل ارتباط جمعی جهت گسترش فرهنگ صحیح مصرف بهینه آب است و اظهار امیدواری کرد تعامل بین شرکت آب و فاضلاب و صدا و سیما همواره افزایش یابد.
مهندس محمد هادی رحمتی از رسانه ملی بعنوان مهمترین عامل در اشاعه فرهنگ صحیح مصرف آب در بین خانواده بیان کرد و افزود: برآنیم تا با مشارکت صداوسیمای مرکز استان فرهنگ صحیح مصرف آب را نهادینه کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان ضمن قدردانی از تلاشهای گسترده شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان اظهار داشت: این مرکز آماده هرگونه همکاری در خصوص راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب است و از هیچ تلاشی نیز دریغ نخواهد کرد

عبدالحسینی خدمت به جامعه را یکی از کارهای مهم دانست و افزود: در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است بایستی با برنامه های کارشناسی شده لحظه های مهمی را برای انجام کارهای مفید فراهم کرد و موضوع استفاده از آب هم اکنون یکی از موضوعات مهم به شمار می رود که این امر دغدغه مجموعه صدا و سیما هم می باشد.

وی با اشاره به اینکه در مقابل نسلهای آینده مسئولیم و می بایست مصرف بهینه آب را سرلوحه کار خود قرار دهیم، از صداوسیما بعنوان نهاد فرهنگی نامبرد و افزود: سیاستهای تشویقی یکی از راهکارهای مهم در ارائه برنامه های فرهنگ صحیح مصرف بشمار می رود که می بایست با جدیت انجام شود.

مدیر کل صداوسیمای استان در پایان تصریح کرد: صدا و سیما برای هرگونه همکاری و تعامل بیشتر در راستای خدمات شرکت آبفا استان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب آمادگی دارد.

گفتنی است در ادامه این جلسه راهکارهای تعامل بیشتر بین صدا و سیمای استان و شرکت آب و فاضلاب برای فرهنگسازی مصرف بهینه آب بررسی و تصمیمات لازم برای افزایش همکاری ها گرفته شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 22200