عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملت ایران بنیاد را به عنوان یک دستگاه ارزشی می شناسند


ملت ایران بنیاد را به عنوان یک دستگاه ارزشی می شناسند

 مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: ملت شریف و عزیز ایران بنیاد را به عنوان یک دستگاه ارزشی می شناسند. 

به گزارش ایثار واحد گلستان ، چهارشنبه دوم تیر ماه 95 فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان در ضیافت افطاری از خانواده های پرسنل بنیاد شهید و امورایثارگران تقدیر بعمل آوردند

در این ضیافت که با حضور پرسنل استان و خانواده های محترم آنان برگزار گردید فاضلی ضمن خوش آمد گویی و تبریک ماه مبارک رمضان ، ماه قرب الهی و نزول قرآن گفت : کاری که ما در بنیاد شهید وامور ایثارگران انجام می دهیم در سطح ملی و جهانی دیده می شود .

فاضلی با اشاره به گفته امام راحل تصریح کرد : بنیاد شهید دستگاه افضل است زیرا شهید افضل است ما در نهادی کارمی کنیم که مورد توجه آحاد مردم بوده و ملت شریف و عزیز ایران ما را یک دستگاه ارزشی می شناسند.

مدیر کل بنیادشهید وامو ایثارگران در ادامه افزود : اینجانب و همکاران زمانی می توانیم به درجه خدمات رسانی خوب و مطلوب به جامعه ایثارگری برسیم که خانواده ما در کنار ما در تربیت فرزندان و... با صبر و از خودگذشتگی موجب افزایش آرامش خاطر و دلگرمی در محل کار می شوند و این مهم میسر نمی گردد مگر با همکاری شما همسران پرسنل خدوم بنیاد شهید و امورایثارگران زیرا شما یاوران توانمند بنیاد هستید.

وی بیان داشت: ما در نهادی فعالیت می نماییم که خیلی ها آرزوی کار کردن در آن را دارند ، بعضی به زبان می آورند و یا تلاش برای خدمت در آن را دارند باید توجه داشته باشید که همسران شما در چنین دستگاهی افضلی خدمت می نمایند و شما در همسران و خانواده های محترم در این اجر معنوی سهیم هستید.

وی در پایان گفت : آسایش و رفاه ما در گرو ایثارگری های این قشر معظم شهدا ،جانبازان و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس بوده و امروز را مدیون مدافعان حرم خارج از مرزهای ایران اسلامی هستیم.

در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از زحمات همسران پرسنل بنیاد تقدیر بعمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .