عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دولت 95 زمان بهره برداري از پروژه ملي كمربندي گاليكش در شرق گلستان


هفته دولت 95 زمان بهره برداري از پروژه ملي كمربندي گاليكش در شرق گلستان

هفته دولت 95 زمان بهره برداري از پروژه ملي كمربندي گاليكش در شرق گلستان

 مديرساخت و توسعه راه هاي راه وشهرسازي گلستان با اشاره به پيشرفت فيزيكي بيش از 95 درصدي كمربندي شهرستان گاليكش در شرق استان از زمان بهره برداري آن در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي اكبرشاهيني" در گفت و گويي خبري اظهار كرد: اين پروژه كه در حيطه وظايف شهرداري گاليكش قرار دارد هم اكنون با مساعدت و تامين اعتبار از سوي نمايندگان وزارت راه و شهرسازي در استان همچون مديركل محترم راه و شهرسازي و نماينده مجري كل در استان در دو باند شمالي و جنوبي در حال احداث است.

وي، طول اين پروژه ملي را سه كيلومتر و 750 متر بيان كرد و گفت: زيرسازي و آسفالت باندهاي شمالي و جنوبي آن توسط نماينده مجري كل در استان و بتن RCC كه نوعي بتن غلتكي از انواع بتن هاي نوين است و همچنين رفوژ مياني و جدول و آسفالت لايه نهايي آن توسط اداره كل راه و شهرسازي گلستان انجام شده است.

شاهيني ادامه داد: اعتبار صرف شده از سوي اداره كل راه و شهرسازي براي اقدامات مرتبط بالغ بر 52 ميليارد و 679 ميليون ريال از محل منابع سازمان راهداري و استاني بوده كه طي دو قرارداد پيمانكاري به اجرا درآمده است.

وي يادآورشد: اين كمربندي از ابتداي شهر گاليكش تا انتهاي آن امتداد دارد و به شكل دو باند رفت و برگشت جداشده با رفوژ وسط مي باشد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .