عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صبرو استقامت خانوادهای ایثارگران مثال زدنی است


صبرو استقامت خانوادهای ایثارگران مثال زدنی است

 در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره خانواده شاهد و ایثارگر با مسئولان، ملاقات عمومی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با خانواده شاهد و ایثارگر صبح روز سه شنبه هشت تیر ماه 95 در مرکز مشاوره اداره کل بنیاد استان برگزارشد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و هیئت همراه ایشان در ملاقات عمومی به منظور تسریع در رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به خانواده شاهد و ایثارگر حضور یافتند.

در این ملاقات، بیش از ده نفر از خانواده شاهد و ایثارگر، مشکلاتشان را با مسئولان بنیاد مطرح و آنان نیز دستورات لازم جهت رفع این مشکلات را صادر کردند.

فاضلی در این دیدار ها ضمن بررسی مشکلات جامه ایثارگری گفت: تمام توان خود و پرسنل را در رفع مشکلات جامعه ایثارگری بکار خواهیم گرفت و از افتخارات ما خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است

وی در ادامه گفت : صبر و استقامت این خانواده ها در برابر مشکلات و مسائل روز جامعه مثال زدنی بوده و باید سرتعظیم در برابر این قشر معظم فرود بیاوریم .

گفتنی است: ملاقات عمومی مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان سه‌شنبه هر هفته در مرکز مشاوره اداره کل بنیاد استان واقع در میدان سرخواجه پانزده خرداد برگزار می‌شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .