عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات حضوری جمعی از مردم استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2


ملاقات حضوری جمعی از مردم استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

جمعی از مردم استان  با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 بصورت چهره به چهره و حضوری دیدار داشتند و از نزدیک به بیان مسائل مشکلات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، محمد رضا قربانی در ادامه دیدارهای منظم وچهره به چهره  مردمی ( ملاقات عمومی ) و نظر به اهمیت و ضرورت خدمتگزاری به مردم و در راستاي رفع و کمک به مسائل و مشکلات مردم شریف استان با جمعی از آنان به صورت مسقیم ديدار ودر مورد مسائل ، مواردو مشکلات آنان به گفتگو پرداخت و نسبت به دغدغه ها و  تقاضاهای حاضرین راهکارها و دستورات مناسب قانونی لازم  را به منظور پیگیری امور مراجعین در بخشهای مختلف حوزه این اداره کل راصادر نمود.

محمد رضا قربانی در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امیر المومنین علی (ع ) افزود : دیدار چهره به چهره و ملاقات های حضور و خدمت به مردم یک وظیفه ملی و شرعی است و این در حالیست که این امر (خدمت به مردم  ) يكي از مهم‏ترين آموزه‏هاي قرآن و اهل بيت عليهم ‏السلام است و حد و مرزی نیز ندارد.

وی به برکات ماه مبارک رمضان نیز اشاره و افزود  : همه ما باید ازبرکات و فضائل ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن و ماه بندگی و دلدادگی بهره کافی را ببریم و دلها را از روزها و ماههای قبل  پاک ترگردانیم و این ماه ، ماهي است كه به ميهماني خدا دعوت شده و از رحمت خاص خدواند برخوردارمی شویم .

وی اظهار داشت: هدف از ملاقات عمومی ، شنیدن دغدغه هاو مشکلات مردم است که بررسی و ارائه راهکارهای مناسب  قانونی نیز  برای  رسیدگی و اقدامات لازم در راستای فعالیتهای حوزه اداره کل راه آن شمال شرق 2 انجام  می گردد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 - استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 796
  • کد خبر : 22427