عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است


روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است

روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 روز قدس را روز مبارزه با استکبار جهانی علی الخصوص اسرائیل غاصب (صهیونیسم جنایتکار ) دانست و از حضورجامعه بزرگ وکارکنان اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گززارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، محمدرضا قربانی ادامه داد : قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و وطن میلیون‌ها آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال 1948 آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد.

این مقام مسئول یادآور شد : روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد. روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

وی ادامه داد : همه ساله مردم متدین و روزه دار ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می نمایند و وظیفه همه مسلمانان جهان و مخصوصا مردم ایران اسلامی این است که حضوری گسترده و دشمن شکن رادر این روز داشته باشیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 - استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 791
  • کد خبر : 22429