عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصرف بیش از 20 هزار متر مکعب آب توسط 57 هزار خانوار گلستانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان عنوان کرد:

مصرف بیش از 20 هزار متر مکعب آب توسط 57 هزار خانوار گلستانی

 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: تعداد 57 هزار خانوار در استان گلستان، آب مصرفی بیش از 20 متر مکعب در ماه دارند.

به گزارش پایگاه خبری آبفا گلستان از گرگان، محمدهادی رحمتی با بیان اینکه یک میلیون و 40 هزار نفر در استان گلستان از خدمات مشترکان ما بهره‎مند هستند، گفت: 40 درصد مشترکان تحت پوشش از آب لوله‎کشی شهری استفاده می‎کنند که نسبت کشور به استان گلستان در این خصوص 1.7 درصد است.

وی تصریح کرد: تعداد 266 هزار مشترک در استان گلستان وجود دارد و تا پایان سال باید نسبت به تعویض 5 هزار و 794 کنتور خراب این مشترکان اقدام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون 6 هزار کنتور آب در استان گلستان خریداری شده و همچنین 10 هزار کنتور در دستور خرید قرار گرفته است.

رحمتی با بیان اینکه بر اساس میزان میانگین آب مصرفی می‎توانیم از صحت کنتور آب مطمئن شویم، گفت: در طی برنامه پنج ساله 30 هزار کنتور خراب در استان گلستان باید تعویض شود که تاکنون 4 هزار و 600 کنتور خراب تعویض شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 270 لیتر بر ثانیه بر ظرفیت آب شهر گرگان افزوده شده است، گفت: لیست مشترکان پرمصرف که ماهانه بالای 20 هزار متر مکعب آب مصرف می‎کنند را استخراج کردیم و برای مصرف زیاد آنها اخطار داده‎ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با بیان اینکه بدون کار فرهنگی و اصلاح الگوی مصرف نمی‎توان کاهش میزان مصرف آب را در استان داشته باشیم، افزود: دستورالعملی برای الگوی مصرف مشترکان و همچنین الگوی مصرف مراکز تجاری تهیه شده است.

رحمتی با بیان اینکه با جذب پیمانکاری نسبت به شناسایی تمامی انشعاب‎های غیر مجاز در استان گلستان طی روزهای گذشته اقدام کردیم، بیان داشت: مصرف آب در استان گلستان به ازای هر نفر در ماه 240 لیتر است که این میزان آب بسیار بالا است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 735
  • کد خبر : 22546