عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهسازي محور ارتباطي آق قلا –گميشان در شمال گلستان


بهسازي محور ارتباطي آق قلا –گميشان در شمال گلستان

بهسازي محور ارتباطي آق قلا –گميشان در شمال گلستان

 مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: بهسازي محور ارتباطي آق قلا به گميشان در شمال غرب استان با اجراي عمليات حفاظتي قيرپاشي (فوگ سيل) در سال جاري به اتمام رسيد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري، طول اجراي اين عمليات را 15 كيلومتر و از كيلومتر پنج تا روستاي كله پست در 12 كيلومتري شهرستان گميشان خبر داد.

وي گفت: اين عمليات در ادامه بهسازي محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون – گنبدكاووس صورت گرفته و براي هر كيلومتر آن حدود 50 ميليون ريال منابع مالي از محل منابع سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور هزينه شده است.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان، محور آق قلا- گميشان را از محورهاي فرعي درجه يك و آسفالته با طول 40 كيلومتر بيان كرد كه از گميشان به سمت جاده آق قلا- اينچه برون امتداد دارد.

مصدقي ادامه داد: حجم ترافيك بالاي محور به جهت واقع شدن در مسير ترانزيتي اينچه برون- گنبدكاووس، سطح محور را دچار تخريب كرده بود كه با اجراي اين عمليات سعي شده تا رويه آسفالت، حفظ و سطح تخريب محور كاهش يابد.

وي افزود: در صورت تامين و تخصيص اعتبار لازم، عمليات راهداري ديگري از جمله روكش آسفالت و خط كشي نيز بر روي اين محور صورت خواهد گرفت.

استان گلستان كه در شمال ايران واقع است، حدود پنج هزار كيلومتر از راه هاي كشور را تحت پوشش استحفاظي خود دارد كه 254 کیلومتر آن راه فرعی و آسفالته است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .