عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسریع در روند توسعه گازرسانی شهرستان آزادشهر

در جلسه مشترک مدیرعامل گاز گلستان با نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس تأکید شد؛

تسریع در روند توسعه گازرسانی شهرستان آزادشهر

به گزارش روابط عمومی در نشستی که با حضور مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیر عامل گاز استان ،نماینده مردم شریف شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد درخصوص روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی در سطح شهرستان آزادشهر بحث و تبادل نظر شد.

 درابتدای این نشست علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم و تشکر از خدمات شرکت گاز در راستای توسعه گاز رسانی ،خواستار تسریع در گازرسانی به حوزه نمایندگی خود شد و بر ارائه هر نوع همکاری در زمینه مرتفع نمودن موانع و مشکلات موجود بویژه تخصیص اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد.

 در همین رابطه مدیرعامل گاز گلستان ضمن تقدیر ازبرگزاری این نشست ، به تشریح روند گازرسانی درسطح شهرستان آزادشهر پرداخت و خواهان توجه بیش از پیش مسئولین و پیگیری در زمینه مرتفع نمودن مشکلات موجود شد.

 مهندس صفر علی جمال لیوانی گفت: از تعداد 53 روستای شهرستان آزادشهر تاکنون 36 روستا از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند و گاز رسانی به 3 روستا نیز در حال اجرا می باشد.

 وی افزود: در حال حاضر در شهرستان آزادشهر افزون بر 143 هزار انشعاب نصب ، 25 هزار و 900 مشترک جذب و 390 کیلومتر نیز شبکه اجرا شده است

 مدیرعامل گاز گلستانتصریح کرد: در همین راستا تاکنون بیش از 26 هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند شده اند ضمن اینکه به 21 واحد صنعتی عمده و 4 جایگاه سی ان جی نیز گازرسانی شده است.

 در این جلسه همچنین حبیب شفایی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز از عملکرد شرکت گاز در زمینه گازرسانی بویژه روستاهای بخش چشمه ساران تقدیر نمود .

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .