عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی گلستان در ۳۱ تیر ماه


برگزاری مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی گلستان در ۳۱ تیر ماه

برگزاری مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی گلستان در ۳۱ تیر ماه

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان پنجشنبه ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان: نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان اردیبهشت‌ماه سال جاری در ۱۰ رشته و در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تصمیم بر این شد تا مراسم اختتامیه این رویداد، صبح پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه و در آستانه هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در این مراسم کاپ‌های قهرمانی، تندیس و جوایز تیم‌های برتر مسابقات و همچنین سه شهرستان برتر در مجموع مدال‌ها اهدا خواهد شد.

طیبی با اشاره به برگزاری نخستین دوره المیپاد ورزشی استان گلستان، گفت: برگزاری المپیاد ورزشی در گلستان ادامه‌دار خواهد بود و تمامی شهرستان‌های استان باید پیگیر حضور در دومین دوره این رقابت‌ها باشند.

وی ادامه داد: در گذشته ورزش شهرستان‌ها همواره مورد ارزیابی قرار می‌گرفت، اما با برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان، شهرستان‌های استان متوجه ظرفیت و عملکرد هیئت‌های ورزشی خود شدند.

نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان با شرکت دوهزار و ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در رشته‌های تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی (پسران)، بسکتبال، کاراته، فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، ژیمناستیک و تنیس روی میز از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت به میزبانی ۱۷ بخش و شهرستان در رده سنی نوجوانان برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .