عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از چهارهزار سبد حمایتی در طرح همای رحمت بین محرومین استان توزیع شد


بیش از چهارهزار سبد حمایتی در طرح همای رحمت بین محرومین استان توزیع شد

بیش از چهارهزار سبد حمایتی در طرح همای رحمت بین محرومین استان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در اجرای طرح همای رحمت امسال 4054 سبد حمایتی در بین محرومین استان گلستان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان ؛ دکترحسین احمدی اظهار کرد: طرح همای رحمت با تأسی از سیره والای حضرت علی (ع) بابهره مندی از همت والا ودستان توانای خیرین برای دستگیری از نیازمندان کم برخوردار در ایام ماه رمضان سال جاری در گلستان اجرا شد.

دکتراحمدی افزود: در این طرح ۱۰شعبه، ۴۰ خانه داوطلب، ۳۳۸ داوطلب، ۱۸۸ خیر و ۴۵ تن از پرسنل مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: در این طرح چهار هزار و ۵۴ سبد مواد غذایی بین ۳۶۲ معلول، ۲۹۵ خانواده زندانیان، ۹۶۲ سالمند، یک هزار و ۳۶ بی سرپرست و یک هزار و ۳۹۹ نیازمند توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: درطرح همای رحمت سبدهای غذایی در قالب اقلام مورد نیاز از جمله برنج، روغن، چای، حبوبات، قند، شکر، خرما، ماکارونی، رب و پنیر به ارزش یک میلیون ریال در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۰ چادر سلامت در ایام ماه مبارک رمضان برپا شده است، اظهار کرد: در این چادرها ۴۹ پزشک و پیراپزشک، ۲۰۸ داوطلب و ۳۹ پرسنل مستقر بودند که به ارائه خدمات پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: یک هزار و ۸۱۷ نفر از خدمات ویزیت رایگان بهره بردند و حدود ۶ هزار و ۴۱۲ بسته فرهنگی توزیع شد؛ همچنین ۲۳۲ عضو جدید به مجموعه هلال احمر اضافه شدند.

دکتراحمدی از برپایی ۲۹۷ سفره مهربانی توسط خیرین وخانه داوطلبی در راستای اطعام نیازمندان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ۷۷ هزار و ۶۱۰نفر از نیازمندان و خانواده های بی سرپرست در قالب سفره های مهربانی اطعام شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .